رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

نکته هایی در مورد مجری های عصربخیربچه ها

   

 سهیل محزون  

 

 

 

 

 

 1.متولد 11/12/1363 در تهران. 2. یک خواهر کوچک تر از خود به نام ساحل داره. 3. دانشجوی سال سوم رشتۀ بازیگری است. 4. از سال 84 به جمع هنرجویان کانون تئاتر به استادی حمید سمندریان پیوسته. 5. در یک سکانس از سریال کارآگاهان حضور داشت. 6. توسط محسن افشانی به محمود سلامیان _ تهیه کنندۀ و کارگردان برنامۀ عصر بخیر بچه ها _ معرفی شد. 7. از تاریخ 11/6/87 کار اجرا را با برنامۀ عصر بخیر بچه ها آغاز کرد. 8. اجرای برنامۀ زنده رو بسیار هیجانی می داند. 9. به گفتۀ خودش اجرای برنامۀ زنده تا حد زیادی در بداهه گویی و بیانش مؤثر بده. 10. اعتقاد داره مجری باید صداقت کلام داشته باشه تا پیامش رو به بچه ها انتقال بدهد. 11. از نظر او، هامون و مسافران بهترین فیلم های سینمایی ایرانی است. 12. بهترین سریال تلویزیونی ره خانۀ سبز می دونه. 13. به کارتونهای شیر شاه و رابین هود علاقه داره. 14. پیاد روی، خواندن کتاب، بودن در کنار دوستان، تئاتر و موسیقی از بهترین تفریح های او محسوب می شوند. 15. گل های رز و شقایق، و برگ های پاییز را دوست داره. 16. ورزش مورد علاقه اش فوتبال است. 17. به رنگ های فسفری، مشکی، سفید و بنفش علاقه داره. 18. بزرگترین آرزوی او انسان بودن است. 19. اهل صرفه جویی است، اما گاهی اوقات زیاد ولخرجی می کند! 20. سهیل محزون: " از زندگی، این هدیۀ زیبای خدا، به زیبایی استفاده کنید." سهیل محزون (1363) متولد تهران و هنرجوی تئاتر در کانون و دانشجوی تئاتر در دانشگاه آزاد است. سهیل ازسال 1384 تا کنون علاوه بر بازی در نمایش‌های مختلف ، چندین فیلم کوتاه نیز ساخته و مدتی است که در تلویزیون به عنوان مجری به فعالیت هنری خود ادامه می‌دهد. سهیل محزون در تولید چندین کتاب سخنگو به عنوان گوینده شرکت داشته که مهمترین آن‌ها کتاب سخنگوی شیرین و جذاب «قصه‌های گلستان و ملستان»، نوشته مهدی آذریزدی است.   

 

 

                                  

 sr                                                       

 

 

  

 

 

 

 

 

 

              

 

 

                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 سهیل محزون

 

 

 

 

حسین اکبری 

 

 

1. متولد 18/9/1367 در تهران. 2. تک فرزند خانواده. 3. دیپلم بازیگری. 4. کارهای دار قالی، گل بارون زده، و روزی بود روزی نبود را در کارنامۀ هنری خود داره. 5. بازیگر تئاتر هم هست. 6. از طرف یکی از دوستانش به محمود سلامیان معرفی شده. 7. بعد از دادن تست به عنوان یکی از مجریان عصر بخیر بچه ها انتخاب شد و کارش رو از پاییز 87 آغاز کرد. 8. اول اجرا را دوست نداشته، اما کم کم علاقه مند شده و حالا عاشق اجراست! 9. از نظر او اجرای برنامۀ زنده سخت اما دوست داشتنیه. 10. محمد صالح علا، هرمز شجاعی مهر و احسان علیخانی، مجریان مورد علاقۀ او هستند. 11. اتوبوس شب و سوپراستار را بهترین فیلم های سینمایی ایرانی می داند. 12. به نظر او سریال پس از باران بهترین سریال تلویزیونی است. 13. فوتبالیست ها و خونۀ مادربزرگه برنامه های کودک مورد علاقه اش هستند. 14.ورزش، شنا، دیدن تئاتر و فیلم، و مسافرت بهترین تفریح ها برای او به حساب می آیند. 15. گل های مورد علاقه اش رز و نرگس هستند. 16. شنا ورزش مورد علاقۀ اوست. 17. رنگ آبی فیروزه ای را دوست داره. 18. بهترین هدیه ای که تا به حال گرفته گل رز بوده. 19. نه کم خرج می کنه و نه زیاد؛ متعادل! 20. بزرگترین آرزویش سلامتی مادرش و عاقبت بخیری و پیروز شدن در زندگی است. 

 

 

 

 

 

 فرشاد حسن پور   

 

 

1. متولد 30/10/1367 در تهران. 2. یک برادر کوچک تر از خود به نام فرشید داره. 3. دیپلم رشتۀ الکترونیک. 4. سال 82 در مجتمع فرهنگی هنری فجر کار تئاتر رو شروع کرده. 5. توسط محسن افشانی با عصر بخیر بچه ها آشنا شد و بعد از دادن تست به عنوان مجری انتخاب شد. 6. بعد از دو ماه اجرای نمایش تک نفره به جمع مجریان پیوست. 7. عقیده داره با اینکه اجرای برنامۀ زنده سخته، اما با تمرین و تمرکز و داشتن معلومات عمومی می شه اجرای خوبی داشت. 8. برنامه اش برای آینده ادامۀ تحصیل در رشتۀ الکترونیک یا تئاتر، و هم چنین ادامۀ اجرا در عصر بخیر بچه ها و بازی در تئاتر است. 9. شیرین ترین خاطره اش از عصر بخیر بچه ها، بر می گرده به اولین اجرای زنده اش که در حرم اما رضا (ع) بود. 10. از نظر او وقتی همه خوابیم بهترین فیلم سینمایی اکران شده در ایران است. 11. خانۀ سبز بهترین سریال تلویزیونی از نگاه فرشاد حسن پور است. 12. فوتبالیست ها کارتون مورد علاقۀ اوست. 13. تماشای تئاتر و فیلم سینمایی، و خواندن مطالب علمی در اینترنت بهترین تفریح ها برای او هستند. 14. گل رز را بیشتر از بقیۀ گلها دوست داره. 15. پینگ پونگ ورزش مورد علاقه اش است. 16. رنگ های قرمز و کرم را دوست داره. 17. بزرگترین آرزوی او رسیدن به جایی است که بتواند از موجودیت خود راضی باشد. 18. اهل صرفه جویی است. 19. کتاب ها بهترین هدیه ها برای او هستند. 20. فرشاد حسن پور: " این دنیا آماده است تا هر چیزی را که بچه ها می خواهند، تقدیمشان کند. "

نظرات 5 + ارسال نظر
http://free2upload.com پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:32 http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, BMP)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

موچه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:04 http://koocholoamin.blogsky.com/

برنامه عصر بخیر بچه ها رو دنبال میکنی؟
اصلا تلویزیون نگاه میکنی؟!
چه جالب! من به ندرت تلویزیون ایران رو روشن میکنم و تا به حال اسم این برنامه به گوشم نرسیده بود

اره بابا . برنامه ی عصربخیر بچه ها عشق منه . اما حیف به جاش یه برنامه ی مضخرف گذاشتن که هیچ کی دوسش نداره

komiser دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)

بیا 4تا نظر خوشچیلو مشجیییل بده عزیرم

چشم . حتما

جواد زارعی پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:12 http://zareijavad.persianblog.ir

با سلام

آرزوی موفقیت

zahra پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:17 http://arians.blogsky.com

درباره ی حسین اکبری بیشتربنویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد