رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

رنگین کمان

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه یک حاشیه ی از یاد رفتنی

ای دل بگو........

ای راهب کلیسا دیگر مزن به ناقوس خاموش کن صدا را نقاره می زند طوس . ایا مسیح ایران کم داره مرده را جان ؟ جانی دوباره بردار با بیا به پابوس.     

   

 

زندگی گاهی اوقات مثل مداد رنگی عمل می کند  

گاهی وقت ها سیاه و تاریک  

گاهی وقت ها سفید و شفاف     

 

                                                                                       

باز باران بی ترانه  انیمیشن های متحرک (سری جدید) bo2aks.com                              انیمیشن های متحرک (سری جدید) bo2aks.com

 گریه های بی بهانه  

  می خورد بر سقف قلبم                           

   باورت شاید نباشد                   

    خسته است این قلب تنگم      

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:30 http://mylove2010.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.خسته نباشی.وبت رو دیدم.[گل][گل][گل]

همه چیز خوب و عالی بود.[لبخند][لبخند][لبخند]

معلومه برای طراحی اون زحمت کشیدی.[دست][دست][دست]

من فاطیما هستم.خیلی خوشحال میشم که به وبلاگ منم سر بزنی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

ادرسشو بهت میدم:http://mylove2010.mihanblog.com

ادرس گروه یاهو مو برات مینویسم.حتما توش عضو شو.

میتونی با من و همه ی اعضای گروه مرتبط بشی.

تبادل اطلاعات کنیم و با هم دیگه اشنا بشیم.

http://mylove2010.mihanblog.com/extrapage/group

[لبخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

موافقی با هم تبادل لینک داشته باشیم[تفکر][تفکر][تفکر]

ازت میخوام منو لیک کنی[گریه][گریه][گریه][گریه]

منو با اسم وبکده ی عشق لینک کن.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

منتظرم ها[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]منم لینکت میکنم. بای

[خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]

سلام دوست عزیز خیلی خیلی ممنون که به وبم سر زدی . خیلی دوست دارم که عضو بشم اما این درس ها که نمی ذارن تابستون منتظرم باش بهت قول میدم که بیام عضو بشم به وبت هم سر زدم خیلی قشنگ بود من لینکت کردم اما نمیدونم چرا وقتی روش کلیک میکنم باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد